söndag 30 november 2008

Vad gör man en snöslaskregnig första advent?

Jo man kan ju alltid ta fram nåt o börja måla... Letar man lite i vårt förråd kan man alltid hitta nåt som vill "komma fram" och få en liten ansiktslyftning!

Det här är dagens fynd...

Ett gammalt "pottskåp", en pall som min pappa gjort och en skolbänk...


Bestämde mig för att börja med den lilla skolbänken, den ska få ny vit färg hade jag tänkt...Men först måste den slipas! Pust o damm o slit... och jag som trodde den skulle bli klar ikväll!?

2 kommentarer:

Stina sa...

De där sakerna kommer att bli superfina.
Kram till dig, och roligt att du tittar in till mig.:-)

Inspiration i vitt sa...

Hej Helena kul att du hittat till mig och tack för dina rara ord, jag blir så glad.
Dina möbler kommer att bli underbart vackra när du satt klorna i dom.
Kram på dig/Ingela.