måndag 9 februari 2009

Trädgårdslängtan

Sitter här och drömmer mig bort/ner under meterdjup snö!
Där väntar min trädgård på att jag ska sätta fingrarna i jorden, gräva om några rabatter, flytta på några växter, anlägga en liten damm, bygga en altan (inte jag då kanske, men...),
och så väntar ju även däckstolen på att jag ska luta mig tillbaka i den och bara njuta lite oxå...

Kram och god natt!
Helena

De här bilderna tog jag när vi besökte Villa Fraxinus i somras. En jättefin visningsträdgård uppe vid Höga kusten.

1 kommentar:

Lisa Marklund sa...

:-) vilken underbar trädgård, JAG VILL OCKSÅ HA :-)
Jo det där med bilderna bredvis varandra. Jag laddade ner ett program som heter windows writer, riktigt bra. När jag ska skriva ett inlägg öppnar jag windos writer och skriver i det istället, där kan man välja att lägga in bilder bredvis varandra, göra ett fotoalbum och ha bilderna som en solfjäder mm mm. Du kan också välja om du bill ha skugga på bilderna. Alla fotovalen gör man på högersidan när man hämtat ett foto.
Jag sökte på google .. windows writer download ...så hittade jag det.
Supernöjd med det är jag.
Kram Lisa