onsdag 11 mars 2009

Små sår och kära vänner...

Nu var det över en vecka sen jag skrev, har liksom inte tagit mig tid...Och nu så har jag legat med droppslang i armen ett dygn, och fått lära mig att små sår och kära vänner ska man vara rädd om!
Kunde väl aldrig tro att mitt lilla sår på fingret skulle kunna ställa till det så!?
Nu är jag i alla fall ÄNTLIGEN hemma igen! Det är inte kul att ligga på akutavdelning, när man bläddrat genom alla veckotidningar från 2003! finns det inte mycket mer att göra än att ligga o stirra i taket eller ta "fästmannen" (droppställningen) med sig på en promenad i korridoren!
Så nu är jag och lillfingret sjukskrivna i 1 vecka och har all tid i världen att surfa runt här o kolla på alla era fina bloggar!
Kram!
Helena

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men Gud! Det blev så illa alltså! Jag tänkte på det där du sa när vi sågs på dagis att det värkte ändå upp i armen, det lät ju definitivt inte bra...

Hoppas du kryar på dig snart, ta det lugnt och gör bara sånt du har lust att göra!

Kram Li

Anonym sa...

Oj så små sår kan ställa till det.
Skönt att du är på bättringsvägen.
jag vill också att bygglov (eller nåt annat program) kommer hem till mig. Jag vill ha hjälp med mitt badrum som bara är påbörjat...
ha det så bra

Unknown sa...

Det var inge vidare att små sår kan bli så otäcka.
Krya på dig!

Maria

Lisa Marklund sa...

Vad bra att du är på bättringsvägen. Men inget ont som inte har något gott med sig....nu kan du vara hemma och ta det lite lugnt ett tag :-)
Kram Lisa

Mi Casa sa...

Tack för omtanken! :-)
Kram!
Helena