onsdag 22 april 2009

Var är min blogginspiration?


Trots att jag är så trött, och egentligen borde uppsöka John Blund med det snaraste....Så sitter jag här och "klickar" runt på alla andras inspirerande och flitigt uppdaterade bloggar, ivrigt sökande efter min egen inspiration och kraft att komma igång och utveckla min egen...Eller ska jag helt enkelt lägga ner? Jag kommer ändå aldrig upp i nån hög "bloggnivå"!?. Jag har väl ändå inget "att komma med"?!

PRESTATIONSÅNGEST!

Men hallå!..
Vad var tanken när jag började?
Skulle jag få dåligt samvete om jag inte skrev minst ett inlägg varje dag?
Skulle bloggandet stressa mig att alltid ha intressanta, vackra och inspirerande bilder att visa upp?
Måste jag ha en hel drös kommentarer varje dag för att vilja fortsätta?

Nej!.. Så var inte tanken!

Tanken var att det skulle vara en kul grej! Att ha nånstans att "samla" mina tankar, funderingar, idéer, planer och projekt!.. Mest för min egen skull...

MEN...

Givetvis finns även viljan att kunna ge/få inspiration och att få kontakt med andra bloggare och ickebloggare!
Att hitta någon gullig kommentar när jag går in på bloggen gör mig helt klart JÄTTEGLAD! :-)


Så...Mi Casa får nog leva kvar ett tag till!
Kram och gonatt!

Helena
*******************

Dagens tanke:
Ingen kan få dig att känna dig underlägsen utan att du ger dem ditt tillstånd!
Eleanor Roosevelt

8 kommentarer:

Lisa Marklund sa...

Klart som korvspa att bloggen din ska vara kvar :-). Jag kikar in lite nu och så för att se vad du har för dig :-)
Min tanke med min blogg var mest bara på skoj från början men sen när jag började förändra mitt hem känns det bra att göra inlägg då och då som en egen liten dagbok över förändringar och så...men så privat är den ju inte :-|
Men visst har det nog åkt ner lite extra i kassen som man kan fota och lägga ut något på bloggen
Kramisar till dig - Lisa

Unknown sa...

Klart du ska va kvar!!! Jag tittar in lite nu o då för att kolla läget o det är ju jätteskoj när det har hänt nåt =0)
När det inte hänt nåt tittar jag in hos Li istället =0)
Kram!

Li sa...

Jag håller med!
Du har en jättefin blogg! Sen har man så klart mer eller mindre ork i perioder. I sommar kommer du säkert att pyssla mer hemma och då får du automatiskt mer idéer till bloggen.
Kram!

Anonym sa...

Jag har också känt så ibland. Att ibland räcker man inte till. Man får prestationsångest av alla andra bloggar som lägger upp vackra bilder. Men man måstelägga undan alla sådana tankar. Din blogg är ju jättesöt. Hoppas på en comeback snart. Kram!

artnick sa...

Du skriver engagerande och jag gillar!

LillaJag- sa...

Håller med!

Amine sa...

sbobetfilmes sobre pokerI can't be single

Kamen sa...

All animals except man know that the ultimate of life is to enjoy it.

Life is not lost by dying; life is lost minute by minute, day by dragging
day, in all the thousand small uncaring ways
_________________________
poker texas holdem tips

bingo