torsdag 28 maj 2009

Oj va länge sen jag skrev nåt!..

Hej på er! Ni som kikar in här trots min långa frånvaro!..
Över en månad sen jag skrev ett inlägg! Ibland räcker orken och inspirationen inte riktigt till allt, så då måste man- JAG prioritera ... och just nu har jag inte prioriterat bloggen...
Förhoppningsvis kommer snart en energileverans tillsammans med sommaren och SOLENS strålar!
Det kan behövas, för mycket är på gång här hemma nu...det ska bl.a installeras Bergvärme och byggas en ny Altan- ÄNTLIGEN!
Kram på er!
Vi "ses" snart... igen :-)
Helena
******************************
Dagens tanke:
"Vad är livet? En låga, så länge oljan räcker!"
Carl Von Linné
(Jag måste fylla på en skvätt tror jag!)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det var verkligen värt det. Visst det var bara spa för fötterna. Men det gör ju mycket med kroppen!
Kram!

Unknown sa...

Det blir ju så ibland man orkar inte riktigt hålla igång jämt utan måste ju hämta andan i bland också. ler. KRAM Petra

Inspiration i vitt sa...

Ja visst kan det vara skönt att få pausa, hoppas att du snart kommer att fyllas av inspiration och skaparglädje när du kommer att få en fin veranda.
Kram på dig/Ingela.

Lisa Marklund sa...

Kul att du är tillbaka :-), men visst måste man prioritera...man orkar inte med allt hela tiden.
Soliga kramar - Lisa

Amine sa...

sbobetfilmes sobre pokerTell me do you feel the way I feel

Amine sa...

The snowy days of winter, what does it mean for you? To most folks winter means a time of slippery sidewalks, nasty roads, flu season, and something that can be much worse for others, the Winter Blues Sightline Payments Kirk SanfordBingo

Kamen sa...

Too much credit is given to the end result. The true lesson is in the struggle that takes place between the dream and reality. That struggle is a thing called life!
______________________
poker texas holdem tips

bingo

Unknown sa...

The flowers looks really beautiful i like it
Tourist spot in coimbatore city